Vi hjälper dig så att du slipper ha ont, nu och framöver!

Med effektiv vård och fokus på dig, ser vi till att du får snabb hjälp inom 48 timmar. Vi ser även till att följa upp skadans förlopp och förebygger den för ditt välmående.

NAPRAPATI

Naprapatbehandling innebär att manuella behandlingstekniker tillämpas för behandling av muskel- och ledbesvär. Behandlingen riktas mot att finna orsaken till dina besvär samt att fastställa den symtomgivande strukturella eller funktionella förändringen.

STÖTVÅGSBEHANDLING

Stötvågsbehandling är en metod för att behandla muskler och senor. Inflammation i senfästen, så kallad tendopati kan uppstå i flera kroppsdelar, så som axel, armbåge, höft, knä och fot.

MASSAGE

Massagebehandling tillämpas som en del av en mer omfattande behandlingsplan för att lösa upp muskelknutor (triggerpunkter), och mjuka upp spända muskler. Svensk klassisk massage tillämpas vid rehabilitering och naprapatbehandling.

AKUPUNKTUR

Akupunkturbehandlingar tillämpas vid spända muskulatur samt behandling av muskelinflammationer i muskelfästen. Vid kronisk huvudvärk rekommenderar vi akupunkturbehandling. Många idrottare upplever spända muskulatur, där kan akupunktur ge goda effekter!

IDROTTSMASSAGE

Idrottsmassage tillämpas som en djupgående behandling av spända muskler. Denna form av massage är något tuffare och tillämpas vid rehabilitering och naprapat behandling. Har du spända muskulatur?

REHABILITERING

Här får du hjälp med att bedöma, behandla eller förebygga muskelsmärta, ledvärk samt nervsmärta. Det finns egentligen inga restriktioner kring vilka områden på kroppen som kan behandlas med rehabilitering. Du behöver ingen remiss till oss.

Kontakta oss direkt

HEM  |  BEHANDLINGAR  |  BOKA TID  |  PRISER OM OSS